Servis
Servisné stredisko
Spoločnosť BlueTouch, s.r.o. poskytuje kvalitný záručný aj pozáručný servis. Náš tím vyškolených technikov je vám k dispozícii v Prahe.
V prípade, že by sa s vašou elektrokolobežkou niečo stalo, alebo budete potrebovať len poradiť, napíšte nám na servis@bluetouch-kolobezky.sk. Sme tu pre vás.
POSTUP RIEŠENIE PRÍPADNEJ REKLAMÁCIE
Elektrokolobežky BlueTouch prechádzajú pri kompletizácii vo výrobe niekoľkých výstupnými kontrolami. V prípade, že by aj napriek tomu nastala situácia, že vám produkt správne nefunguje:
Prejdite si sekciu FAQ - najčastejšie kladené otázky, možno sa odpoveď na vašu otázku skrýva tam, alebo vyriešte vašu reklamáciu rýchlo priamo tu:
ZÁRUKY
Ak sa u kolobežky vyskytne nejaký technický problém, distribútori výrobku poskytnú záruku v rozsahu kompletnej popredajnej podpory. Na niektoré komponenty sa vzťahuje obmedzená záruka. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie.
E-kolobežky sú kompletované profesionálnymi techniky. Akýkoľvek pokus o rozobratie a samostatnú opravu vášho stroja alebo jeho častí môže spôsobiť poškodenie celej e-kolobežky a zruší záruku výrobcu. Vyvarujte sa neodborných zásahov a pred manipuláciou s e-kolobežkou preštudujte si príslušný inštruktážny manuál, ktorý je súčasťou každého balenia.
RIEŠENIE OBECNÝCH PROBLÉMOV
Ak e-kolobežka nefunguje bežným spôsobom, skontrolujte:
- či je e-kolobežka naštartovaná
- stav batérie displeja
- či je brzda uvoľnená
- či sú všetky konektory a zásuvky čisté
- či sa nezobrazuje chybové hlásenie na displeji
Ak sú vyššie uvedené úkony vykonané a stroj stále nie je schopný bežnej prevádzky, informujte sa o ďalšom postupe u vášho predajcu, pripadne hore.